01

02

9

02

08

01

02

03

04

05

06

VERTROUWD

DICHTBIJ

Adviesgroep de Vogel

Een logo ontwerpen, daar houden we van! Maar soms is er behoefte aan een kleine restyle van het huidige logo waarbij een groot deel van de kenmerken behouden blijft. Een andere lettertype of een subtiel aangepaste vorm maakt soms het verschil tussen gedateerd en up-to-date. Dit is precies wat we realiseerden voor Adviesgroep De Vogel. Op Goeree-Overflakkee is deze financieel specialist een bekende naam en met de vernieuwde huisstijl wordt dat alleen maar beter!

Wat we gedaan hebben

  • Restyle logo
  • Corporate identity
  • Advertenties
  • Flyers
  • Posters
  • Campagnes

campagne
Heel goeree-overflakkee bakt

Zorgen voor elkaar door gezamenlijk iets leuks te doen. Dat is de gedachte achter 'Heel Goeree-Overflakkee Bakt'. Samen lekkere appeltaarten bakken voor onze ouderen. Een sympathiek initiatief van Albert Heijn Ouddorp en Adviesgroep de Vogel. Wij zorgden voor promotiemiddelen en een goed recept. Want zoiets moois mag natuurlijk niet mislukken!

Ontzorg je gezondheid
en je portemonnee

'Vertrouwd dichtbij' is niet alleen een pay-off maar echt een kernwaarde voor De Vogel Adviesgroep. Dat laten ze ook zien in de campagne 'Ontzorg-recept'. Echte betrokkenheid betekent ook een passende zorgverzekering aanbieden voor een gezonde prijs. Wij ontwikkelden diverse campagnemiddelen die deze boodschap bij de juiste doelgroep onder de aandacht gebracht. Over ontzorging gesproken!

Sappige boodschap

Bij de campagne hoort ook een lekkere saptap. Ook dat ontwerp namen wij voor onze rekening. Zo komt de doelgroep, onder het genot van een glaasje appel/peer sap, meer te weten over de voordelen van Adviesgroep De Vogel. Slim!