04

Maak het

ook mee

CSG prins maurits

CSG Prins Maurits – zeg maar PM hoor – is voor ons geen onbekende. Meer dan 22 jaar geleden zaten we er zelf in de schoolbanken. Destijds is ook het logo ontworpen; tijd voor vernieuwing dus. De kersverse merkfilosofie fungeert als kapstok voor de nieuwe uitstraling. Na diverse schetsvoorstellen en nauw overleg met betrokken personeel is er een keuze gemaakt voor een logo. De nieuwe huisstijl met frisse, eigentijdse kleuren positioneren de PM als een actieve en vooruitstrevende scholengemeenschap. En dat betekent voor ons: geslaagd!

Wat we gedaan hebben

  • Strategie
  • Merknaam
  • Logo
  • Huisstijl
  • Website
  • Advertenties

EEN ÉCHT NIEUW SCHOOLJAAR

Leerlingen en relaties van de PM ontvangen voor aanvang van het schooljaar een opvallende mailing. Daarin wordt uitgelegd waarom en hoe de school de nieuwe huisstijl implementeert– hetzelfde gebeurt in de introductievideo die DINK maakt voor de jaaropening. Schooljaar 2017-2018 heet dus met recht een nieuwe start!

OVERAL ZICHTBAAR

De PM rolt de nieuwe identiteit breed uit. Niet alleen de website en het kantoordrukwerk hebben een andere uitstraling. Ook het schoolgebouw krijgt nieuwe belettering. Verder passen de advertenties, gidsen en posters nu helemaal bij de nieuwe PM.