05

probeer niet

te lachen

Tandarts aan Zee

Naar de tandarts gaan is leuk? Meestal niet maar daar is verandering in gekomen! Tandarts Arend Hendrik de Visser wilde geen dertien in een dozijn praktijk zijn, maar eentje die vriendelijkheid, persoonlijke aandacht, professionaliteit en een regionaal karakter uitstraalt. Met dit wensenlijstje gaf hij ons alle creatieve vrijheid. We hebben onze tanden erin gezet, hem tot op het bot toe ondervraagt en alle zenuweindjes aan elkaar geknoopt. Het resultaat: een brede glimlach van de tandarts. En of ‘ie opvalt? In de week na de lancering stroomden de aanvragen binnen en gaat hij de openingstijden uitbreiden. Ga gerust langs, hij heeft vast nog wel een gaatje voor je.

Wat we gedaan hebben

  • Strategie
  • Merknaam
  • Logo
  • Huisstijl
  • Website
  • Advertenties

handige afsprakenplanner en duidelijke patiëntinformatie

Dat Tandarts aan Zee een sympathieke tandarts is, komt ook in de website sterk naar voren. Met een handige afsprakenplanner en duidelijke patiëntinformatie biedt de website precies waar hij voor bedoeld is. En de sfeervolle, grappige beelden creëren een ontspannen sfeer.

tandartsaanzee.nl

Advertorial

Advertorial is een samenvoeging van advertisement en editorial. Het is een speciaal soort advertentie die de opzet heeft van een redactioneel artikel. Voor de lezer is het niet overduidelijk dat het om een advertentie gaat. Daarom worden advertorials vaak beter gelezen dan een gewone advertentie, wat ze effectiever maakt. Een zeer geschikt medium om Tandarts aan Zee lokaal onder de aandacht te brengen.