Informeren, werven en waarderen

Het project

Het Calvijn College en DINK werken al heel lang nauw samen. Vanuit 7 locaties biedt de reformatorische scholengemeenschap aan ruim 3100 leerlingen onderwijs van topkwaliteit. In de loop van de tijd hebben we ontzettend veel mooie communicatiemiddelen mogen maken. Op deze pagina een selectie van de afgelopen tijd.

Informatie delen

Op een middelbare school wordt heel wat gecommuniceerd. Naar leerlingen, het thuisfront en natuurlijk naar het personeel. Iedere doelgroep vraagt een eigen manier van benaderen. Maar voor elke publicatie geldt dat het goed leesbaar is en er mooi uitziet. En daar zorgen wij dan ook voor.

Werving van leerlingen en personeel

Leerlingen en hun ouders kiezen niet vanzelfsprekend voor het Calvijn College. Een wervingscampagne is dan onmisbaar. Met opvallende posters, online video’s en uitnodigingen worden leerlingen in groep 8 uitgenodigd om de open dagen te bezoeken. Daarbij gebruiken we een frisse mix van fotografie, illustratie en herkenbare vormen.

Personeelswerving

In tijden van personeelskrapte is goede werving een must. Ook daarin denken we mee met het Calvijn College. We verzinnen en designen (online) advertenties en campagnes.

Het schoolplan in beeld

Schoolplannen kunnen oersaaie tekstdocumenten zijn. Maar voor Calvijn College mochten we het heel anders aanpakken. Het schoolplan ‘Leren door onderwijzen’ hebben we uitgebeeld in een grote illustratie vol grappige situaties waar je niet op uitgekeken raakt. ‘En als we er nu eens een legpuzzel van maken?’ Duizend keer leuker natuurlijk!