Natuurlijk, elk project is anders. Het kan om branding gaan, om marketing of juist om content. Wat je vraag ook is:

bij DINK ontwikkelen we steeds vanuit een creatieve strategie. Zo laten we jouw organisatie, product of dienst écht opvallen.

Met ons werk voegen we waarde toe aan klant- en merkbeleving. Doordachte communicatie, noemen we het zelf.


Interessant! Je maakt me nieuwsgierig.
Ik weet al wat ik wil hoor!

Wij zijn ook nieuwsgierig. Naar jou! Wie je bent, wat je doet, waar je van droomt en – lekker praktisch – hoe jij je koffie drinkt. Daarom maken we graag eerst kennis met je.


Klinkt goed. En dan?
Koffie? Nou, lekker!

Ook als je precies weet wat je wil, kan een goed gesprek je nieuwe inzichten opleveren. Wij staan natuurlijk altijd voor je klaar om snel te schakelen.

Nieuwe inzichten? Vertel! Vertel!
Doe mij de korte lijnen en directe actie!

In één of soms meerdere creatieve sessies vragen we je het hemd van het lijf.

Spreekwoordelijk dan hè. Over je doelen, drijfveren en kernwaarden. Want wij zijn het bureau dat graag met je meedenkt. Dus luisteren we naar jouw wensen en jouw ideeën.

En we verdiepen ons met plezier in jouw organisatie, product of dienst. Kijk, zo komen we dus met écht effectieve oplossingen. Met een doordacht plan op zak gaan we sámen bouwen aan jouw succes. Zin in?


Kom maar op!
Momentje! Drijfveren en kernwaarden?

Drijfveren vertellen iets over jouw motivatie, wat jij echt belangrijk vindt en welke voorkeuren je hebt.

Wat drijft je? Wat brengt je in beweging? En dan heb je kernwaarden: die laten zien waar jouw organisatie voor staat. Daar ligt dan ook een directe link met de cultuur bij jou op de zaak. Kernwaarden gaan over de essentie van je bedrijf, product of dienst en zorgen zodoende voor karakter en kleur die onderscheidend zijn.

Kortom: hoe beter we jou en je organisatie begrijpen, hoe beter we je kunnen helpen!


Oké helder, wat is de volgende stap?
Eindelijk iemand die me eerst wil begrijpen!

Mooi! Dan duiken we de studio in. Want naast slimme dingen bedenken, houden we van mooie dingen designen. Daar zijn we goed in.

Maakt niet uit wat: van magazines tot websites en van beursstand tot social media content op maat. Continu bewaken we in de studio de balans tussen beleving en goede conversie.

Wist je trouwens dat content megabelangrijk is voor een succesvol design?


Yep, ‘content is king’!
Content? Hoe dan?

Goede content is onmisbaar. Logisch, want tekst, beeld en geluid vertellen samen het verhaal aan je doelgroep.

Dat maakt het verzamelen en creëren van content een vak apart. En je raadt het al: dat vak verstaan wij ook.

Heb je nog vragen?


Nee hoor, duidelijk!
Ik heb alle content al. Kunnen we afspreken?

Oké, er ligt een goed plan plus een vet design mét de juiste content.

Dan breekt nu het moment aan om je doelgroep te bereiken. Met onze kennis van online en van offline weten we precies welke middelen doel treffen.

Onze doordachte communicatie verrast en activeert.


Mooi, dat was het?
Welke middelen zetten jullie allemaal in?

Meestal werkt een mix het allerbest om je doelgroep te verrassen en te activeren.

Het goede nieuws? De keuze is reuze! Denk maar aan brochures, folders, animaties, magazines, video’s, advertenties, signing, direct mail, social media en websites.

Al die middelen kun je op oneindig veel manieren met elkaar combineren. Daar adviseren we je natuurlijk in.


Wow, en hoe gaat het dan verder?
Laat me eens wat voorbeelden zien!

Goede vraag! Want eigenlijk begint het nu pas. Het verbeteren en ontwikkelen van je organisatie, product of dienst houdt nooit op.

In zo’n ongoing proces komt ons creatieve maatwerk in de vorm van branding, marketing of content jou goed van pas!


Yes! Laten we aan de slag gaan!
Samenwerken