Vers uut de Flakkeese klei

Het project

Ad Keizer van de Landwinkel in Stellendam heeft een diepgewortelde passie voor piepers. Hij verbouwt maar liefst 6 soorten aardappels en wil deze zelf op de markt gaan brengen. Dan is het heel belangrijk hoe de uitstraling van je merk en product wordt. Wij ontwierpen allereerst een logo dat helemaal aansluit bij de markt en vooral (h)eerlijke kwaliteit uitstraalt. Keizer Aardappelen krijgt als pay-off: ‘vorstelijk lekker’. Hoe kan het ook anders …

Vers uut de Flakkeese klei

Na het logo mochten we ons richten op de verpakkingen voor de aardappels. Een leuke uitdaging waar we met veel plezier aan gewerkt hebben. De wens van Ad was een uniforme uitstraling met een eigen accentkleur voor iedere aardappelsoort. Of je nu gaat voor kruimig, vastkokend of patat; je kunt al meteen zien dat het hier om een duurzaam geteeld kwaliteitsproduct van Flakkeese bodem gaat.