Ervaar wat groen kan doen

Het project

Marcel van der Waal en zijn team houden zich al jaren bezig met het aanleggen en onderhouden van tuinen. Maar de hovenier uit Piershil wil zich meer gaan richten op tuindesign en architectuur. Bij deze verandering is een passende merkstijl heel belangrijk. Aan DINK de opdracht om deze nieuwe strategie te laten groeien en bloeien.

Logo en corporate identity

Een tuindesign begint met een schets, een lijnenspel waarin de verschillende ontwerpelementen, zoals lay-out, materialen en plantkeuze goed op elkaar afgestemd worden. Zo creeĆ«rt de tuindesigner een unieke en boeiende buitenruimte. En dat is precies wat we met het nieuwe logo willen uitstralen. Ook is er in de vorm van het beeldmerk een stylistische ‘W’ te herkennen.

Webdesign

Ook het ontwerp van de website weerspiegelt de merkidentiteit. De website voorziet de gebruiker van informatie en inspiratie met betrekking tot de diensten die Van der Waal tuin & design biedt.

Signing

Last but not least: de autobelettering. Een effectieve marketingtool op 4 wielen die helpt bij het vergroten van de naamsbekendheid, het aantrekken van potentiƫle klanten en het versterken van de merkidentiteit.